1
star wars The Force Unleashed
Postat av violentname den 14 September 2010, 22:00
0 kommentarer · 189 träffar
Tjenare alla fragbitare! jag har äntligen orkat spela igenom sstar wars The Force Unleashed. och till er som har spelat det handlar det om Darth vaders lärjunge: Starkiller. och jag har en stor fråga att fråga er... det e så att spelet slutar ju i rymdstationen när man räddat alla. men På framsidan på spelet har ju Starkiller värsta jävla dräkten på sig med röstfövrängare och hela skiten? Varför det?
När jag började spela spelet trodde jag att han skulle få så fett med spö att han var tvungen att ha dräkten för att överleva... men jag får ingen förklaring till detta.
Då det också var Ultimate sith edition jag spelade finns det också småbanor man får spela starkiller med denna monsterdräkt...
är det nått stort jag har missuppfattat i storyn eller kan någon snälla förklara. jag kollade även på trailer till uppföljaren. och då värkar han fortfarande vara Vaders lärjunge *UTAN DRÄKTEN* även fast man piskade Vaders ass i 1an...
Tacksam för svar till någon som fattat detta!
När jag började spela spelet trodde jag att han skulle få så fett med spö att han var tvungen att ha dräkten för att överleva... men jag får ingen förklaring till detta.
Då det också var Ultimate sith edition jag spelade finns det också småbanor man får spela starkiller med denna monsterdräkt...
är det nått stort jag har missuppfattat i storyn eller kan någon snälla förklara. jag kollade även på trailer till uppföljaren. och då värkar han fortfarande vara Vaders lärjunge *UTAN DRÄKTEN* även fast man piskade Vaders ass i 1an...
Tacksam för svar till någon som fattat detta!