Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Öka till 1500 kalorier. 1000 är för lite för att orka med dagen och träna samtidigt. Nyckeln till att gå ner i vikt är att göra det sakta och hälsosamt.
Om du är seriös så tycker jag du borde sluta, det är farligt. Käka på 400-500 kcal underskott eller kanske t.o.m. lite mindre och gå ner sakta men säkert.
Jag vill veta var denna personen fick denna idén ifrån.
Som folk sagt innan så lägg dig 400-500 kalorier underskott varje dag.
Då tappar du runt 0.5kg i veckan, men nästan bara fett och inga muskler. Så du gör kommer göra att du ser ut som ett barn från Afrika. -_- Men de kanske är vad du vill, what do I know.
TS du fattar att "ligga på minus kcal" inte betyder att du de facto ska få ett negativt värde efter din balansräkning? vad det betyder är att du ska ligga på ett underskott, dvs din kropp kräver 2000kcal/dag men du äter bara 1500, dvs ett underskott på 500kcal. om du bränner 600kcal på träningen den dagen så behöver din kropp 2600kcal då behöver du äta 2100kcal den dagen
#0 trollar, hur kan ni inte set det? Finns inte en jävel som varken överlever eller seriöst tror att 1000 kcal/veckan är nyttigt. Och ja som du själv skrev, 1000 kcal så slukar kroppen dina muskler direkt, du kommer ha en go liten hängmage kvar och vara helt orkeslös inom ett fåtal veckor. Men återigen, vilken idiot som helst fattar att du skojar. 1000 kcal / dag + träning hade varit idiotiskt nog.
ni är ju dum i huvet varför skulle han dö AHHA.. dricker man bara vatten så går de bra jag fastar ofta och jag mår tamefan som bäst då än dagar då jag svullar i mig mat
Ni har rätt FB. Jag började som #32 var helt borta i skallen och kom knappt ihåg någonting och vart helt borta den veckan. Ändrade mig snabbt och gick ner till ICA och köpte 3 kexchoklad och tryckte i mig för att få mycket kalorier. Dock så hade jag diarré hela natten och på dagen. Åkte till ICA idag och köpte Whey - 80 vanilj och gick och tränade idag. Känner mig mycket bättre nu än tidigare. Få se hur länge det här håller nu :)
Jag käkade 500-700kcal (findus/dafgårds enportionsrätter) om dagen i 3 månader sommaren 2011. Jag rasade från 79 till 61 under dessa månader. Hungern försvann efter ca 4 dagar sedan fick jag pressa i mig maten. Första veckan gick jag ner 5kg varav det mesta förmodligen var vätska.
Iaf så jag var helt yr hela sommaren och fick "småhallisar" ibland vilket var jättesjukt. Är sjukt nöjd iaf fast kroppen förmodligen tog stryk :)
Om du har sådär högt underskott kommer dina leptin nivåer minska kraftigt, vilket resulterar i långsammare fettförbränning, dvs ett sånt lågt underskott gynnar dig inte i syftet utav att minska i fett, du kommer då bli av med muskler istället.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Vill du överleva så ja, du kan nog leva så i något år
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min iPhone
kör på
Du kommer bara tröttna, börja svulla och bli fetare än innan i princip.
käka och träna som vanligt för i hellvette och gå ut och gå på morgen innan frukost i ~30 min
du behöver inget mer!
edit; luktar troll
Som folk sagt innan så lägg dig 400-500 kalorier underskott varje dag.
Då tappar du runt 0.5kg i veckan, men nästan bara fett och inga muskler. Så du gör kommer göra att du ser ut som ett barn från Afrika. -_- Men de kanske är vad du vill, what do I know.
Antagligen troll men ändå
Luktar troll.
Jag har gått ner cirka fyra kilo, men det mesta är nog muskler som har försvunnit. Ska ficka en proteindrink så blir det nog bättre.
och träna såklart
Träna och ligg på ett underskott på minst 500 kcal varje dag så kommer du tappa vikt.
äter fan det under 1 måltid, vad i helvete
börja promenera eller något om du är överviktigt, det där är inte hälsosamt
#26 beror på hans vikt/akrivitet, men förmodligen 2k för att fortfarande vara stadigt överviktig :)
Iaf så jag var helt yr hela sommaren och fick "småhallisar" ibland vilket var jättesjukt. Är sjukt nöjd iaf fast kroppen förmodligen tog stryk :)
Själv ligger jag på drygt 20% underskott med 16/8 periodisk fasta :)
ät 200-300 kcal under dagligt intag
/Thread
Jag äter ungefär 2500 kalorier om dagen. Tränar dock hårt varje dag.