Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag förstår verkligen inte hur blizzard tänker när dom ÅTER igen buffar Elemental, Destruction och Mages. fyfan vilket jävla skämt......................... ...
#210 snarare du som är nooben. på MLG och andra wow turneringar får du inte välja vilken ras du ska vara.
vi säger att du spelar på mlg och spelar mage. din allaince karaktär får ENDAST vara gnome, och din horde karaktär får ENDAST vara undead. ta reda på fakta först...
är du seriös? blir så jävla trött på dessa fittundeads som inte fattar hur op deras jävla racial är
har erfarnhet själv av det då jag spelar alliance rmp som präst och det är bara dumt i huvudet att jag blir tvingad att spela defensivt pga en dum fittracial då jag springer för att feara >will> jag e fearad>in i annan cc (tja swd sheep nvm e fearad)
folk som tycker att wotf är balanserad är så jävla korkade punkt
#218 förmodligen ja, men det är endast eftersom RMP och RLS är såpass starka som dem är. om jag inte har fel för mig har det varit så på alla MLG turneringar, även när 90% av lagen inte spelade rmp
Okej, vi får en spell som gör aoe(som alla andra klasser) totemen måste vara i melee-range, och på vilket sätt blir detta op? Tvivlar på att det blir en värre enhancement buff för singletarget, och sen när bryr man sig om adds(dps).
Conclusion
Vi får det alla andra klasser redan har, i en krånglig form, för en elemental shaman.
#211 eru efter eller? snubben skrev 3 olika klasser... elemental (shaman) destruction (warlock) och mages.. han skrev ingen speciell specc på mages bara, thats all
lol whine whine, bästa racialn i spelet och den är fortfarande bland den bästa. Den är LÄTT bättre än Escape Artist i arena era fittnubs... Ja, ge mig en varning men jag pallar inte alla whiners som spelar UD och whinar så fort något händer. puss
#243 Nej för att du blir hamstringad/crippling poisonad direkt och den funkar inte på Frost Trap, gg. Mot mages 1on1 kan man jämföra den med andra racials, inte mot andra.
Försök inte böja spelet utan böj dig efter dom, sluta betala eller sluta grina. Så är reglerna, och ja nerfen var välförtjänt, och ja jag spelade Undead rogue, ja, Human racials är OP, och Nelfs. Dom tar det en i taget, blizzard försöker väll ändå balansera pvp:en genom att göra klasser racial-oberoende.
#214, sen när buffar som Destruction? är du helt jävla pantad eller, dom nerfar ju skiten så att paladiner kan sluta klaga på hur OP locks är, eeh (not) men alright, det är för svårt att dispella immolate.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#202, idd well spent :P Orc warrior now ;)
vi säger att du spelar på mlg och spelar mage. din allaince karaktär får ENDAST vara gnome, och din horde karaktär får ENDAST vara undead. ta reda på fakta först...
har erfarnhet själv av det då jag spelar alliance rmp som präst och det är bara dumt i huvudet att jag blir tvingad att spela defensivt pga en dum fittracial då jag springer för att feara >will> jag e fearad>in i annan cc (tja swd sheep nvm e fearad)
folk som tycker att wotf är balanserad är så jävla korkade punkt
herregud sluta tjut när ni har världens största jävla övertag
och jo, mages är OP, alla casters är OP fuck sake.
Hörru lilla gubben jag tror inte blizzard bryr sig om dig faktiskt:[
Om du vill läsa om det jag menade med en buff så kan du kolla på denna video. http://www.youtube.com/watch?v =TJYqlQUFkDc .
Conclusion
Vi får det alla andra klasser redan har, i en krånglig form, för en elemental shaman.
beastcleaves dödar redan priests på 3 sek genom ps...
det syftade var ju på att humans har det asnajs när det gäller trinkets i pvp.. Wotf är ju inte ens i närheten av det imo
det är ju sjukligt overpower
#225 skojar du?
edit : kom nyss på att det spelade minst 2 rmp's i san diego, men några 90 % var det iaf inte ._.
Enhance + BM hunter.. ok? det är gg innan man hinner röra någon.
BLAM Stormstrike
KAPOW 100 miljarders Windfury
Slash gg
Edit: #231 du är dum i huvudet (Jag spelar Gnome)
Err not, men ja dom har ju bubbla ;< opps
i alla fall, läs #158 för en förklaring till varför jag gjorde tråden, förklarade inte så bra i #0 :)