1
All Points Bulletin, Pixligt/Orenderat
Postat av Kastanjkastarn den 13 Augusti 2010, 06:14
5 kommentarer · 113 träffar
Tjena, när jag spelar APB (All Points Bulletin) så ser allt pixligt ut och är orenderat. Ens ögon står rakt upp och man har inga ögonbryn, ögonen är också suddiga. Så man ser både CP o blind ut också vilket är en jävla pina. Det är likadant för min bror som också har 32 bitars operativ system (w7) så jag trodde det var det som var felet, men jag frågade en in-game som hade 32bit om han hade samma problem, men han sa att han spelat utan några som helst problem och att det var mitt grafikkort eller mina drivrutiner det var fel på. Men jag har laddat dem senaste drivrutinerna.
Man kan gå in i mapparna och ta bort alla COMPAT filer för att fixa så det inte är pixligt/orenderat men det följs med andra problem! Om jag gör som jag nyss sa så kraschar spelet varje 10-15 minuter! Och det suger för då kan man ju inte göra uppdrag o sånt.
Jag skulle tackat så extremt mycket om någon skulle kunna hjälpa mig med detta. Har googlat och sånt utan några resultat.
Dator information:
Processor: AMD Phenom(tm) II X2 550 Processor 3.10 GHz
RAM: 4,00 GB
Grafikkort: NVIDIA GeForce GTS 250
Hoppas den informationen hjälpte.
Som sagt är jag extremt tacksam för svar! :)
Diskussion; Bästa vapnet på APB och vilka upgrades till det?
Man kan gå in i mapparna och ta bort alla COMPAT filer för att fixa så det inte är pixligt/orenderat men det följs med andra problem! Om jag gör som jag nyss sa så kraschar spelet varje 10-15 minuter! Och det suger för då kan man ju inte göra uppdrag o sånt.
Jag skulle tackat så extremt mycket om någon skulle kunna hjälpa mig med detta. Har googlat och sånt utan några resultat.
Dator information:
Processor: AMD Phenom(tm) II X2 550 Processor 3.10 GHz
RAM: 4,00 GB
Grafikkort: NVIDIA GeForce GTS 250
Hoppas den informationen hjälpte.
Som sagt är jag extremt tacksam för svar! :)
Diskussion; Bästa vapnet på APB och vilka upgrades till det?