1
Titta hit SIMS3 grabbar/flickor!:)
Postat av FredrikKarlsson den 1 Augusti 2010, 15:11
13 kommentarer · 78 träffar
Detta kommer handla om The Sims 3, då jag vill ha hjälp.
Så ni som inte kan något om Sims 3 behöver faktiskt inte läsa mera eller skriva något i tråden. Tack och hej:)
Hej alla Sims 3 spelare!
Det är så att jag alltid har undrat en sak och jag har verkligen försökt att hitta den lösningen länge men inte hittat den, har t o m smsa 118118 om hjälp, men ingen skillnad..
Vi säger att: Jag, min bror och min mamma spelar Sims 3
Jag börjar att trycka på nytt spel och sedan gör min familj.
När jag är klar med min familj väljer jag ett hus och sedan sparar och avslutar till huvudmenyn...
Nu är det min brors tur att göra sin familj, han gör sin familj och sedan vill han bo i samma stad som mig... Hur helvete gör man då?
Jag har försökt som en galning att hitta hur man gör, men hur jag en klickar och gör så blir det aldrig att jag kommer i samma stad..
Hur gör man så man bor i samma stad och kan se varandras familjer och hus?
Så jag kan gå och plinga på hans hus, ni förstår?
Förklara GÄRNA MED BILDER!
eller att ni förklarar EXAKT hur man gör!
(Jag ladda hem det från tpb. )
edit:
Kan man göra sin egna stad?
Alltså bestämma vart affärer och allt ska vara?
Så ni som inte kan något om Sims 3 behöver faktiskt inte läsa mera eller skriva något i tråden. Tack och hej:)
Hej alla Sims 3 spelare!
Det är så att jag alltid har undrat en sak och jag har verkligen försökt att hitta den lösningen länge men inte hittat den, har t o m smsa 118118 om hjälp, men ingen skillnad..
Vi säger att: Jag, min bror och min mamma spelar Sims 3
Jag börjar att trycka på nytt spel och sedan gör min familj.
När jag är klar med min familj väljer jag ett hus och sedan sparar och avslutar till huvudmenyn...
Nu är det min brors tur att göra sin familj, han gör sin familj och sedan vill han bo i samma stad som mig... Hur helvete gör man då?
Jag har försökt som en galning att hitta hur man gör, men hur jag en klickar och gör så blir det aldrig att jag kommer i samma stad..
Hur gör man så man bor i samma stad och kan se varandras familjer och hus?
Så jag kan gå och plinga på hans hus, ni förstår?
Förklara GÄRNA MED BILDER!
eller att ni förklarar EXAKT hur man gör!
(Jag ladda hem det från tpb. )
edit:
Kan man göra sin egna stad?
Alltså bestämma vart affärer och allt ska vara?