1
Inofficiella Fragbite Ligan FIFA10 [xbox
Postat av connectzY den 24 Juli 2010, 02:11
113 kommentarer · 153 träffar
Nu har jag skapat en liga för oss användare här på fragbite. Så ni som spelar fifa10 på xbox och är sugna på en liga så tycker jag att ni deltar.
Tio spelare deltar och man möter varje spelare två gånger sedan blir det ett slutspel.
Ligans namn är (Fragbite Ligan). Vill ni delta skickar ni ett PM till mig med erat live konto så får ni lösenordet till ligan. Jag kommer att uppdatera tråden och skriva ner alla som har anmält sig.
För att gå med i ligan:
Xbox Live > Vänners ligor > Gå med i liga > Sök: Fragbite Ligan > Skriv in lösenord!
Spelare: 10/10
sandahlol (tottenham)
cnct (bayern)
Beatiin (chelsea)
davveh her xD (liverpool)
Reehn (real madrid)
vapoaroaroar (manchester united)
Miniolsa (ac milan)
myrandinho (manchester city)
calle l33t (barcelona)
gurrazikk (inter)
Alla som är med i ligan måste in i kanalen #fifa@fb för att vi ska enkelt kunna kommunicera med varandra.
Tio spelare deltar och man möter varje spelare två gånger sedan blir det ett slutspel.
Ligans namn är (Fragbite Ligan). Vill ni delta skickar ni ett PM till mig med erat live konto så får ni lösenordet till ligan. Jag kommer att uppdatera tråden och skriva ner alla som har anmält sig.
För att gå med i ligan:
Xbox Live > Vänners ligor > Gå med i liga > Sök: Fragbite Ligan > Skriv in lösenord!
Spelare: 10/10
sandahlol (tottenham)
cnct (bayern)
Beatiin (chelsea)
davveh her xD (liverpool)
Reehn (real madrid)
vapoaroaroar (manchester united)
Miniolsa (ac milan)
myrandinho (manchester city)
calle l33t (barcelona)
gurrazikk (inter)
Alla som är med i ligan måste in i kanalen #fifa@fb för att vi ska enkelt kunna kommunicera med varandra.