Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

LoL, HoN samt DotA

Postat av Mikkztar den 18 Juli 2010, 09:51
99 kommentarer · 115 träffar
Tja

Jag har lirat dota nu i några år och jag valde att testa HoN samt LoL efter tips av polarna. Jag vet inte om det bara är jag men enligt mig är de båda jävla skitspel utan någon känsla ALLS. Om vi både tittar på gameplay, visuals och ljud så är allting bara så otroligt kladdigt, fullt med sjukt irriterande effekter samt otroligt störande ljud.

Sen om vi tittar på heroes i HoN först och främst så har dom enligt mig fuckat de flesta som fan (devourer/pudge speciellt). Kan inte säga så mycket om heroes i LoL men det var verkligen INGEN jag testade som var något skön att lira ALLS.

Jag skapade tråden mestadels för att se vad ni har för olika åsikter om spelen, och se om det fortfarande är folk som föredrar dota framför de nyare spelen.

Jag ger creds till spelskaparna dock, som gör spel som faktiskt är bra utan att vara mmorpg's.

// glaaze

Vilket föredrar du att spela?

390 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

99 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 99 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..