1
The Elder Scrolls !
Postat av chipzocola den 17 Juni 2010, 03:13
4 kommentarer · 67 träffar
Tjenare Fragibte, installerade en gammal goding som Morrowind förut och jag avnjuter det fortfarande. Även fast det är 8 år gammalt nu. Jag körde också igenom Oblivion + expansioner för några dagar sen. Jävla vilken upplevelse. Det är det enda singeplayer spel som jag avnjuter så mycket.
Men jag drar till morsan nästa vecka och då ska jag köra igenom Morrowind och Oblivion på nytt. Men vad ska jag ta för class?
Jag har alltid varit en mäktig warrior som sparkar skiten och rushar. Men har även kommit på att det är skit kul o sno allt man ser som rogue. Caster verkar också roligt.
Vad föredrar ni Fragbite? Vad brukar ni köra för klasser på The Elder Scrolls spelen!?
Men jag drar till morsan nästa vecka och då ska jag köra igenom Morrowind och Oblivion på nytt. Men vad ska jag ta för class?
Jag har alltid varit en mäktig warrior som sparkar skiten och rushar. Men har även kommit på att det är skit kul o sno allt man ser som rogue. Caster verkar också roligt.
Vad föredrar ni Fragbite? Vad brukar ni köra för klasser på The Elder Scrolls spelen!?
Roligaste Klassen
8 personer har röstat