Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

GTA problem

Postat av epOx den 10 Maj 2010, 18:13
7 kommentarer · 155 träffar
Hejsan!
Det är så att jag har problem med att starta GTA San Andreas. Spelar SA:MP om det spelar någon roll. Till problemet...
Jag startar GTA och det går bra, connectar servern och loggar in där via /login *pass*. Jag loggas in, men sen när jag ska "respawna" och börja spela, så laggar allting fast. Det är liksom som att grafikkortet inte klarar att ladda grafiken så allt laggar ihop. Att få fram aktivitetshanteraren funkar inte. Jag kan fortsätta prata i vent osv men ser inget och kan inte tabba ur, jag får alltså stänga av datorn manuellt. Har testat att starta GTA med olika kompatibilitetslägen (Windows NT 4 funkade ett tag men sen lagga de ihop efter sisådär 15minuters spelande). Jag har testat att sänka upplösningen till 800x600 men samma problem kvarstår, har även sänkt alla grafikkortsinställningar till de sämsta för bästa prestanda. Någon som vet vad problemet kan vara?

Tack på förhand!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..