1
dota turnering 1v1?
Postat av LinusAnttila den 9 Maj 2010, 11:05
39 kommentarer · 172 träffar
Hur många här vill ha en 1vs1 dota turnering?
Isf om det är tillräckligt många kan man ju göra en så får vi se vem som är bäst..
Skriv vad ni tycker om det..
Verkar som folk vill lite, Så jag skriver upp regler och dom som är med nu. Sen tid och datum får vi försöka med sen.
REGLER:
1on1 Firstblood turnering.
Mode. Apomnp. 3 computers inlagda på varje sida.
Matcher. Best of 3.
Picks. Bara Int & Agi.
Bans. 3 Bans var som sker ingame "PAUSE" "SKRIVANDES"
eftersom det är bara Int & Agi som får pickas så får bara dom bannas.
Turnering. Motståndare sker slumpmässigt, dessutom inget gruppspel om inte ni vill det förståss. Men för min del helst inte.
GAMEPLAY. DotA 6.67c eller nyare version om det kommit, Firstblood turneringen går ut på den som gör det vinner matchen, den som vunnit matchen 2 gånger vinner alltså best of 3. Eller tagit 2:a tornet.
Matchen kan spelas genom GARENA BATTLENET HAMACHI. Vilket som sker lättast för er.
Några invändningar eller andra förslag som ni vill så skriv gärna.
Spelare:
franckish
Darwinisten
ZaxxeN
Johnny.B
jagharenkaka
makkii
sarreh
Amajgad
VIOLENCEOfU (mig själv)
Fixa mer spelare.
Isf om det är tillräckligt många kan man ju göra en så får vi se vem som är bäst..
Skriv vad ni tycker om det..
Verkar som folk vill lite, Så jag skriver upp regler och dom som är med nu. Sen tid och datum får vi försöka med sen.
REGLER:
1on1 Firstblood turnering.
Mode. Apomnp. 3 computers inlagda på varje sida.
Matcher. Best of 3.
Picks. Bara Int & Agi.
Bans. 3 Bans var som sker ingame "PAUSE" "SKRIVANDES"
eftersom det är bara Int & Agi som får pickas så får bara dom bannas.
Turnering. Motståndare sker slumpmässigt, dessutom inget gruppspel om inte ni vill det förståss. Men för min del helst inte.
GAMEPLAY. DotA 6.67c eller nyare version om det kommit, Firstblood turneringen går ut på den som gör det vinner matchen, den som vunnit matchen 2 gånger vinner alltså best of 3. Eller tagit 2:a tornet.
Matchen kan spelas genom GARENA BATTLENET HAMACHI. Vilket som sker lättast för er.
Några invändningar eller andra förslag som ni vill så skriv gärna.
Spelare:
franckish
Darwinisten
ZaxxeN
Johnny.B
jagharenkaka
makkii
sarreh
Amajgad
VIOLENCEOfU (mig själv)
Fixa mer spelare.
1vs1 dotA turnering?