Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SC2: Behöver tips.

Postat av Uri Boyka den 30 April 2010, 20:18
17 kommentarer · 160 träffar
Tjena, Sitter och spelar SC2: Beta och behöver som topic tips för att förbättra mitt spel. Spelar rasen protoss och försökt flertal gammla taktiker som jag har kunnat sedan jag lirat SC för 3-4 år sedan. Sitter och försöker pusha early med Warp Gate men misslyckas. Gått igenom replaysen och problemet är att jag generar för lite units. Resursmässig går jag inte bakåt och är stabil och följer min motståndare även har jag bättre resursintagning än honnom tills jag möter hans arme och dör.

Har en bekant som jag sitter och möter. Som gärna spelar mot mig så jag kan förbättra och tar det lite lugnt i början. Men han är efter mig i resursintagning men han tar mig varenda gång med helt enkelt roaches och mutalisks. Problemet är att jag inte generar nog med trupper som nämnt ovan. Hinner inte få Colossus mot de och kan inte ta honnom med Stalkers, Zealots och sentrys.

Tar emot och uppskattar alla generella tips även till andra raser men främts till protoss och hur jag ska kontra/vinna mot de andra raserna.

Har ni SC2:Beta?

14 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..