Tjena !
Undrar om ni vet ngt bra farmställe på diablo 2...
Just nu blir det mycket andy o meph runs med min MF sorc! men undrar om ni vet andra lite fler "okända" ställen där man kan farma runor o items..... and so on..
Ingen som hört rykten om d3 när det ska släppas? Hoppas folket tar sig i kragen o skippar wow när det släpps iaf :P
Skrivet med min Android-mobil
Nöjd med båda.
Det kan ta veckor att byta, sen har du väll bindningstid eller är den slut?
#4 det här låter också konstigt. Jag menar om du bor så långt ifrån så att du får ut så lite på ditt bredband så tror jag knappas att du kan få fiber där du bor. Håller tummarna att du redan har kollat upp att du kan få BB 100/10 där du bor, för jag menar att det är sjukt naivt att tro att du kan få det om det enda du har gjort är att ha läst #1
"hur lång tid kommer jag vara utan internet om jag byter, vad kostar dom osv osv"
Ja du. Det enda folk kan svara på i princip är vad det kostar, vilket hade varit till 0 nytta för dig eftersom priserna beror på var du bor och vad för internet du kan få. Hur lång tid du kommer vara utan internet vet vi inte heller, för jag antar att inte fragbite är din ISP och du ställer din fråga här till dem vilket ingen vet. Den som vet däremot är din ISP och/eller den ISPn som ska byta till, lite lättare att fråga där. Du får be din mamma ringa till din leverantör imorgon och höra
Dolmio <3
Eller uppdelat i 3 månader
Jag antog att han betalade för 100/10 eller 100/100
400kr..
Fick ju inte ut mer information av texten d.v.s Jag tyckte att det priset var högt för den hastigheten han får ut vilket är 2ner/1up som han beskrev men han kanske har 100/100.
Jag vet ju dock inte vad hans riktiga hastighet är
Dessutom jämförde jag inte någonstanns utan skrev bara rakt av vad jag tyckte.
är du bränd eller leker du bara?
ta en titt hos telia och se vad du kan få, betalar fan samma summa för 3/1 i staterna, och här är allt med bredband efter en sådär 10 år
företag du bör undvika btw:
comhem
bbb
sämst support, sämst uppkoppling