Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Diablo 2 Kunniga, titta hit!

Postat av tysk1 den 11 April 2010, 04:17
66 kommentarer · 230 träffar
Tjenare!

Har länge haft diablo 2 och LOD spelen installerade på datorn utan att jag spelat. Har väl lirat lite grand, men mest för att ha någonting att göra på lan osv och jag är inte alls insatt i spelet. Nu har jag dock bestämt mig för att börja spela det lite mer seriöst och jag har en del frågor och skulle behöva en del tips!

För det första så undrar jag om det finns någon hemsida eller dylikt där man kan se vilka sets som är "bra". Visserligen kommer det ta ett litet tag för mig att komma upp till den nivån då det är aktuellt, men det kan vara bra att redan nu börja sätta sig in i det. Kan ju som sagt ingenting om sådant.

Tänkte också höra om det finns något sätt att byta/köpa equipment av annat folk, ungefär som AH på WoW om ni förstår.

Alla tips och trix är även välkomna då jag kan behöva veta det mesta! :] Så dela med er av era pr0ffz-kunskaper!

66 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 66 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..