Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HON updaten!

Postat av ebauM den 25 Mars 2010, 14:57
60 kommentarer · 162 träffar
Ja som ni kanske vet så har det släppts en ny update till spelet HON! Vad tycker ni om det? Var in och testade på practice och det fanns tyvärr ingen ny hero, men dom har gjort om Pollywog Priests 3e skill, och gjort nya voodoo wards i ultin. För tillfället är servrarna nere och det går inte att hosta eller joina några games, men man får väl hoppas att det funkar så fort som möjligt, här nedan är 2 bilder från den nya looken i prelobby och lobbyn i spelet, mycket fint tycker jag!

EDIT: Just ja, glömde säga att många har problem med att få hem updaten automatiskt! Jag fick dock hem den direkt, och det tog kanske 2-3 minuter att tanka hem updaten, den var ca 55 mb stor!

EDIT2: Såhär står det på deras hemsida : "* Create a Heroes of Newerth Account - CLOSED

Account creation is currently closed to perform server upgrades. We are working quickly in order to allow account creation to begin again as soon as possible.

Beta account creation will be made available again as soon as we have finished the upgrades.

Regards,
S2 Staff"

Nullstone kommer ju folk inte köpa nu eller? =D

Nullstone
- Recipe cost reduced to 825 from 1325
- Mana regen increased to 200% from 150%
- Now grants +10 damage

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/honlook.JPG

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/syndjosef.JPG

EDIT3: Ni som inte kan få hem updaten, testa att avinstallera hela spelet, och sedan ladda ner det igen, då kommer det nog att funka! En polare gjorde det precis och det fungerade då :)

EDIT4: Fast efter han fick hem updaten så blev det en "would you like to save a crash report?" Och då tröck han nej som jag också gjorde innan, men det fungerade inte för honom då ;O" Så ni kanske får avvakta och se ;p
Föregående tråd
Nästa tråd

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..