Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ang grafiken i bfbc2

Postat av FRANSISCODELUXE den 10 Mars 2010, 18:06
26 kommentarer · 135 träffar
Tjena!

Jo, Battlefield Bad Company 2 är ett riktigt kanonspel, tycker verkligen att det är hur kul som helst, vilket jag förmodligen inte är ensam om.

Dock stör jag mig på hur spelet har en förmåga att få mycket lägre fps vid multiplayerspel.

När jag lirade singleplayerdelen, körde jag med 1680x1050 i upplösning och "high" i övriga settings. Det var stabil fps under större delen av resans gång.

När jag sedan började spela multiplayer för ett par dagar sedan så blev jag rätt besviken. Om servern är full av spelare måste jag sänka till "normal" och har fortfarande låg fps.

Blir så förbannad, sänker jag grafiken ytterligare blir spelet bara fult och känns gammalt och jävligt.

Sitter på en:

Intel Core 2 Quad 2,6ghz

4 gb RAM

MSI ATI HD4890 1gb

750gb HDD (vet att det inte spelar någon större roll)

Har ett antec nine hundred chassi med kanonkylning.

Någon mer som upplever samma sak & har liknande innehåll i burken? Känns som att spelet är lite före sin tid grafikmässigt.
(vet att min dator kanske inte är världens bästa, köpte den i september förra året & tycker liksom den borde duga fortfarande)

Vad kör ni på för settings i Bad company 2 och hur upplever ni att det funkar i multiplayer? Med fps osv.

MVH Fransiscodeluxe
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..