Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

PC or PS3

Postat av alivegodx den 8 Mars 2010, 08:31
13 kommentarer · 35 träffar
Hejsan

Nu ska jag då inhandla BC2 idag, men jag vet inte om jag ska köpa det till PC eller PS3.

Saken är den att jag alltid och då menar jag alltid lirat fps spel på PC och inte PS3. Men jag vet också att min dator är inte den bästa. Lirade MW2 på PC och det var inga problem. Men jag är rädd att bc2 kommer fitta till sig eller något. Till exempel att inte komma in på något game överhuvudtaget. Känns ju lite tungt om man köper ett spel för 700kr och sen inte kan lira det.

Geforce 6800 XT

AMD Athlon 64 Precessor

3500+

2.20GHz, 1,00GB RAM

Där har ni lite information, vad tror ni? Tror ni min dator kommer orka BC2 om jag kör på minimalt på nästan allting. Eller ska jag köpa det till PS3?

Är ju rädd att om jag köper det till PS3 så kommer jag förlora spelkänslan helt och hållet, men grafiken kommer vara bra och jag kommer garanterat kunna spela utan några större problem. Medans PC kommer det vara sjukt skönt och lira på men är då rädd för att min dator inte kommer orka det.

Så gör era röster hörda, och hjälp mig nu och välj innan jag går om 2 timmar och inhandlar det.

Mvh

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..