Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bcbf2 = skrot ?

Postat av MufasasVrede den 7 Mars 2010, 01:17
117 kommentarer · 74 träffar
Kirrade just spelet och lirat lite ikväll.

Spelet är långt under mina förväntningar såhär långt, det känns inte som att det har någon mening.

Vapnen och hitbox är ju fuckedup samtidigt som man rör sig som en invalid. Varför inte strafe+run ? Känner sig som en jävla charger i l4d2.

Mw2 kissar på BFBC2 (imo)

Sen serversystemet, vad är problemet ? Är medveten om att EA alltid haft låg kvalité på deras browsers och hosts, jämför det med valves tex.

Det enda plus jag ger såhär långt är grafiken och optimeringen av spelet. Sätt det bredvid Cryteks optimeringar, sjuk skillnad i både flyt och grafik.

Nu som avslut; Kan någon ge mig lite tips om vad jag ska köra för att det ska vara roligare ? Några bra servers eller speltyper ? Känns tungt med 500 spänn i deppkassen.

ta hänsyn till att detta är mina åsikter, ni får gärna komma med egna.

EDIT; Efter många timmars pungsvett så har jag ändrat åsikt (TOTALT) , nu när de patchat några varv så är uppfattningen helt annars. Spelet är kanon!

Adda DrDude !
/w

Vilket smeker ?

289 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

117 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 117 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..