Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Piratguild på ISA (Allods Online)

Postat av Manhood den 5 Mars 2010, 00:22
88 kommentarer · 300 träffar
I spelet Allods Online som ni säkert sett trådar om så kan man vid level 35 gå ihop och fixa ett Astral Ship ( http://www.youtube.com/watch?v =9f7JZfnE50Y ) där besättningen består av spelare och skeppet styrs av en "kapten" som utses. Spelare kommer alltså att få roller på skeppet, bland annat att ta hand om motorer, kanoner osv.

När man raidar i spelet så måste man ta ett Astral Ship, flyga till en planet (en Allod), döda bossen, plocka upp looten och sedan åka tillbaka till en hamn innan man kan dela ut all loot till spelarna. Tanken är alltså att vi, när de är på väg tillbaka, bordar deras skepp och tar deras loot.

Nu tänkte jag bara säga att vi kör på servern ISA i betan (man får behålla sina karaktärer ifrån betan till the real deal senare) och vi behöver mer crewmates för att komma upp till 30 st!
Gör gärna en character på servern som tillhör the Empire och levla upp med oss så att vi kan skrida till verket! :)

( http://en.allods.gpotato.eu / om ni inte ännu har laddat ner Allods.)

Lägg till min karaktär på friendlist (Zareon) och behåll mig där så är det bara att höra av sig så fort ni nått lite högre level, vi gör snart en guild på servern där ni kan stanna om ni vill vara med oss.

Ha det bra och kom ihåg att stavfel alltid är gratis i mina trådar! ;)

PS! Jag vet att youtube-filmen jag länkade till är laggig men den visar hur allt ser ut ganska bra. Frukta inte heller, spelet är inte på ryska..

Låter hela den här pirat-idén som en rolig grej?

94 personer har röstat
Föregående tråd

88 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 88 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..