Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker ett spel!

Postat av cLueh den 14 Februari 2010, 19:04
23 kommentarer · 130 träffar
Hejsan!

Nu under kvällen med gamla skolkompisar så fick jag en liten flashback från när jag var ungefär 9-10 år gammal. Jag mindes ett spel som vi 4 grabbar i klassen brukade spela hemma hos mig på eftermiddagen. Nu undrar ni säkert varför jag söker namnet på spelet här, men nu är det så att ingen utav mina kompisar har något minne utav detta fantastiska spel.

Här följer min extremt luddiga förklaring.

Spelet var ett simpelt bilspel, dvs man "var" bilen, styrde med pilarna och så vidare. Om jag inte minns helt fel så var det mycket små bilar, typ radiostyrda. Det började med att man fick välja formen på sin bil, det fanns en "platt" bil, och en liten skåpbil. Det är de karosserna som jag minns efter alla år. Allt efter spelets gång så fick man pengar så att man kunde uppgradera sin bil, med bl.a annat däck and that sort of stuff.

Detta är i princip allt jag minns om spelet. Om någon har någon gissning på vad det kan vara för spel, tveka inte på att kommentera. Detta spelet MÅSTE jag få spela en gång till :)

Happy Valentines day på er alla!

Spelet var även mycket färgglatt.
Nej, det är inte Need for Speed eller något annat jättekänt.
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..