Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HoN /uninstall

Postat av kuvert den 18 Januari 2010, 14:27
25 kommentarer · 70 träffar
Tja! ingen tvingar er att läsa detta och jag har ingen aning om varför jag gör en tråd om det!

tänkte köra lite 1v1 idag och det gick åt helvete för att ALLA (4)jag mötte började backdoora direkt när de såg att jag hade ledningen.. och nu ska jag avinstallera skiten för jag blir så jävla lack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! det är ALLTID något som gör att man blir lack på detta horspelet vare sig det är idioter i ens lag om man kör med randoms eller om ens polare gör några tabbar.. mer ilska än glädje i HoN för mig!

och det är inte för att jag suger och alltid förlorar även om alla självklart har sina svackor ibland.. jag lackar mest på alla idioter som spelar spelet..brukar aldrig fucka ur i spel o så det är någon speciellt med denna skiten :S i övrigt har det gått hyffsat bra för mig o min polare, ja e liksom inte SUPErdålig inget acc under 1,7 kd/1600 rating och nått seriöst acc som har helt ok stats, menar bara att jag är en OK spelare så det är inte därflör hejdå
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..