Hej.
Jag har ett väldigt jobbigt problem när jag spelar Modern Warfare 2.
Jag vet inte vilka vapen och perks jag ska köra. Jag kör nu med M4A1 med Heartbeatsensorn och Holographic-siktet men det är ingen höjdare direkt. Funkar om man campar, men suger på avstånd. Kör även med Scar-H med AOCG-siktet men det är totalt värdelöst eftersom rekylen i det vapnet inte är att leka med. Man träffar några skott på avstånd, men inte mer än så. Och i närstrid är man körd. Är level 26 atm och vill ha lite rekommendationer på vapen, Primary/Secondary, Perks etc. som funkar bra tillsammans.
Vill dessutom lära mig snipern lite bättre. Vilken skulle ni rekommendera utav Barett och Intervention? Har inte lirat mycket alls med någon utav dem. Kan inte heller bestämma mig för vilken jag tycker är skönast. Interv. är skön eftersom du bara behöver en träff, men dessvärre känns den svårare att träffa med. Tips?
Tack på förhand!
Och här kan vi passa på att diskutera allmänt om vilka vapen som är bäst på avstånd och i närstrid. Vilka perks man bör använda osv.
skaffa SUNs javamotor istället, den e bättre och säkrare (skaffa firefox while your at it =))
iaf, googla "CWSshredder"
och _NEJ_ formatera inte hårddisken, det är ofta en överdrift och det hjälper inte alltid om skiten lagt sig i MBR, men jag tror inte cws lägger sig där
Annars ser det ut som du får formatera datorn eftersom du har gjort vad du har kunnat.
Kan vara värt att testa S-S&D som #2 säger dom du inte testat det redan