1
Gta iv problem 360
Postat av -MachineGunFunk den 19 December 2009, 19:53
11 kommentarer · 97 träffar
Tjena nu är det så att jag behöver ett bra svar av någon. Jag inhandlade Gta 4 till xbox- 360 för några dagar sen och tyckte det var grymt, men efter några timmars spelande upptäckte jag att det var något skumt med grafiken i spelet. Observera att jag hade detta problem när jag lånade spelet av en kompis också så det kan inte vara skivan.
Här kommer problemet : När jag kör en bil eller motorcykel snabbt så verkar det som grafiken inte hänger med och detaljerna på tex husen försvinner så allting blir som en stor smet, det ser typ suddigt ut, sen uppenbarar sig detaljerna när man har stannat och allt kommer fram igen. Det händer samma sak med vägen och det kan bli så oklart så bilarna börjar sväva. Jag kanske beskrev det dåligt men hoppas ni kan hjälpa till // Peace out
Här kommer problemet : När jag kör en bil eller motorcykel snabbt så verkar det som grafiken inte hänger med och detaljerna på tex husen försvinner så allting blir som en stor smet, det ser typ suddigt ut, sen uppenbarar sig detaljerna när man har stannat och allt kommer fram igen. Det händer samma sak med vägen och det kan bli så oklart så bilarna börjar sväva. Jag kanske beskrev det dåligt men hoppas ni kan hjälpa till // Peace out