Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nu satsar jag seriöst på WoW (seriöst)

Postat av Otori den 7 December 2009, 19:07
35 kommentarer · 93 träffar
Inledning:

Vill börja med att detta är en seriös dröm och plan som ska utföras, jag myttar inte och kommer inte lägga ner efter en vecka. Jag kommer dock inte slita skägg,svett och blod, men jag kommer lägga ner mer tid än jag någonsin gjort. Flickvän/pojkvän, hund/padda eller andra sysslor är uteslutna!

Namnet var Lukas aka retardMORE.
Åldern är 22, bor i dom skånska skogarna och har bestämt mig nu för att satsa på WoW karriären ordentligt. Jag har lirat 2 veckor på en e-bay-gubbe. Så jag säger inte att jag ska bli världsbäst inom 2 månader (lol).

Har fått sparken från jobbet och känner nu att jag ska satsa på bli en riktigt höjdare på WoW (PvP såklart)!

Plan

Jag har inget direkt ratingmål ännu men jag vill bli en legend, om ni vet vem "Kungen" är så ska jag bli som han fast inom PvP. Jag har inte startat en guild än för tänkte satsa mer på individuell färdighet innan jag börjar med lagspelet.

Jag kommer förmodligen inte lägga ner hela mitt liv på det här utan kommer även äta. och gå på toa.

Därför söker jag spons till kläder, dricka och mat. Självklart även om ni vill ge mig en ny dator eller vent-server o sådär.

Här är mitt schema för alla dagar

vaknar runt midnatt (jag är en nattmänniska)

12-04 : Frukost / lunch ; fiskpinnar och makaroner

04-10 : BGs

10-12 : Skirmish

Middag (rostmackor med kolasås)

12-17 : Rated Arena!

17-18 : Nedvarning, titta på PvP-filmer etc.

18-24 : SOVA (skönt:))

Diskussion : Blir jag en legend??

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar