Jag undrar om det är någon som har fått sitt exemplar av spelet, ni som nu har bokat/köpt spelet?Det står ju på många sidor att det ska släppas idag den 19.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
antingen tar du scarten, men eftersom du förmodligen har HD så tar du de 3 andra sladdarna och bara 2 av sladdarna som har i scarten, vänstra och högra, dvs röd vit.
inte 100% men tror det är så jag för har med det :)
Juste som #8 säger med många glömmer att aktivera den, GÖR DET! :D
ifall du ska ha HD så är sladdarna markerade med färger, kan inte gå fel.. annars äre bara scart och kom ihåg att ha den där flärpen inställd rätt på scarten, den du väljer om du vill ha HD eller vanlig..
sätt in alla composit kablar förutom den gula på baksidan av tvn. Det är 5 olika färger och de passar bara på ett ställe, går fan inte att missa. Alternativt om du har en nyare konsoll med hdmi och en hdmi sladd så ere bara att koppla in den sladden. Ser ut som en minyatyr scart.
Version 1: Gamla utan HDMI
- Där kopplar du in de Röd/Grön/Blå kablarna i sina kontakter, sen Vit/Röd i sina, inte den gula.
Version 2: HDMI
- Du kopplar bara en HDMI-sladd mellan Xbox 360n och TVn, du måste dock köpa till HDMI-sladd. Om din TV är av en nyare modell så kan även HDMI skicka ljudet.
Jag köpte en samsung 32" igår och jag koppla in x360:n i komponent ingångarna, alla sladdar utom den gula, sen ändrar du till "HDTV" på den lilla "dosan" som sitter på den sladden.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Googla det så kommer det snabbt alternativt kolla i manualen.
inte 100% men tror det är så jag för har med det :)
Juste som #8 säger med många glömmer att aktivera den, GÖR DET! :D
Version 1: Gamla utan HDMI
- Där kopplar du in de Röd/Grön/Blå kablarna i sina kontakter, sen Vit/Röd i sina, inte den gula.
Version 2: HDMI
- Du kopplar bara en HDMI-sladd mellan Xbox 360n och TVn, du måste dock köpa till HDMI-sladd. Om din TV är av en nyare modell så kan även HDMI skicka ljudet.