Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dragon Age: Origins

Postat av darkiz den 14 November 2009, 01:00
32 kommentarer · 89 träffar
Någon annan på forumet som spelar detta underbara RGP ?

Detta är ett mästerverk, Biowares "uppföljare" till Baldurs Gate spelen.

http://www.youtube.com/watch?v =Jd2Vtme7n8E

Det är realtime stridssystem, men då fighterna i detta spel kräver en bra uppsatt taktik (Det är alltså inte bara att gå in o börja kötta hej vilt) så blir det oftast att man pausar spelet i början av fighten för att klicka ut order till sina Party members. Man kan ha sammanlagt 4 stycken characters i sitt party, din egen character inkluderad då.

Själv spelar jag nu med denna uppsättning

Jag själv (Mage, precis låst upp Arcane Warrior så nu är jag en magiker iklädd platearmor med en fet Battleaxe)

Alistair (Warrior, Templar)

Wynne (Mage, Spirit Healer)

Zehvran (Dalish elf, Rogue)

Detta spelet sticker helt klart ut ur mängden i dagsläget, senast jag kände något liknande för ett spel var faktiskt just Baldurs Gate, så ni som älskar RGP spel, lira detta nu.

Jag har spelat i en 3-4 dagar en hel del timmar om dagen :P men trots detta bara låst upp 48% av World Explored, så har en bit kvar.

Mitt Betyg av spelet är helt klart 9/10, varför inte en full 10:a just av den anledningen att det enda som gör att detta spel på något sätt skulle kunna anses "dåligt" är väl att grafiken inte är super duper megabra. annars hade det blivit full pott.
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..