1
Fifa 10 PC-Inte tillräckligt med spelare
Postat av siXor den 16 Oktober 2009, 17:52
15 kommentarer · 163 träffar
Okej, först och främst... Jag är verkligen ingen noob så ni kan ta mig största allvar. Har spelat fifa ett antal år nu och tycker det är skitskoj. Har för kanske ett par veckor sen precis fått fifa 10 och har spelat det en hel del timmar varje dag. Först nu har jag stött på ett jävligt irriterande problem. Spelar med Barcelona i karriären (första säsongen) och behöver nu en ny anfallare. Så jag letar lite och hittar en utmärkt spelare för mitt lag. Luis Suárez, 22 år gammal och spelar i Ajax. Jag buder då ca 25 000 000 och en mycket bra lön för honom, spelar en match och läser då att jag inte fick honom. Så jag går in och kollar varför och då står det inte finns tillräckligt med sppelare i Ajax. Nyfiken som man är går man så klart in på övergångsmarknaden för att se hur många spelare de egentligen har... Hittar FYRA sidor.
Varför i helvete kan jag inte kontrakta denna spelare. Har testat fler gånger men det funkar fortfarande inte. Har ni samma problem eller, för då är det kanske en bugg... eller, vad tror ni?
Varför i helvete kan jag inte kontrakta denna spelare. Har testat fler gånger men det funkar fortfarande inte. Har ni samma problem eller, för då är det kanske en bugg... eller, vad tror ni?