Är sugen på att fixa nåt need for speed nu, undrar bara vilket som är nyast och vilket som är roligast om någon här har provat så skriv gärna vilket och varför :P ty
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jo, men typ så fort du nuddar en annan bil flyger man av banan och tvingas starta om, för kör man av är man körd. Känns ibland som om spelet märker att det går bra, för ibland får bilen megasladd och spinner runt på en raksträcka :P
Nej, jag kör på medium, och har gjort det du beskriver ett flertal gånger. Men jag vet inte hur många gånger jag blivit utprejad vilket följs av aggressiva vrål från mig :)
#9 då kör du inte tillräckligt aggresivt :P men nfs är broken. kör aggresivt som fan och prejjar allt i min väg, studsar mot motståndarbilar i kurvorna o.s.v och får ändå precision :S
Kör så aggressivt jag bara kan, men ibland så cpar spelet ur totalt och ger mig sladd på raksträckor, eller gör att en annan bil kör ikapp och prejar av mig :P
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
DiRT 2? :))
Låste precis upp tier 4! =D
Ett måste testa för er som gillar realistiska bilspel
NFS Shift som många sagt är det nyaste, om du bara vill lira den serien så föreslår jag Most Wanted för jag gillar polisjakterna.
Jo, men typ så fort du nuddar en annan bil flyger man av banan och tvingas starta om, för kör man av är man körd. Känns ibland som om spelet märker att det går bra, för ibland får bilen megasladd och spinner runt på en raksträcka :P
Nej, jag kör på medium, och har gjort det du beskriver ett flertal gånger. Men jag vet inte hur många gånger jag blivit utprejad vilket följs av aggressiva vrål från mig :)
Kör så aggressivt jag bara kan, men ibland så cpar spelet ur totalt och ger mig sladd på raksträckor, eller gör att en annan bil kör ikapp och prejar av mig :P
Har inte provat det, men gillar most wanted bäst av de andra.
Vad spelar det för roll? Men ja...