Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cod 4 multiplayer problem

Postat av RobikZ den 1 Oktober 2009, 20:46
4 kommentarer · 31 träffar
Jo nu är det såhär att förut när jag var på lan så drog jag över cod4 till min dator och det fungerade som det skulle (förutom att joina public servrar). På ett senare lan delade jag ut det till 2 andra och någon vecka efter lanet tänkte vi spela det över hamachi. De kunde joina varandra redan från början, men inte jag. Så fort jag ska joina deras server så står det högst upp "awaiting connection" och under det står det med gul text " awaiting key code authorization" när den räknat till 10 så slutar försöken att komma in och det kommer upp en error ruta där det står "server connection timed out".

Jag har testat mycket, kollat runt på internet efter lösningar, testat en massa andra key codes och kollat alla inställningar och filer från dom som jag delade ut till, vi har allt identiskt (förutom vissa gånger då jag bytte key code) och det funkar inte. Ifall de försöker joina mig så står det samma sak för dom.
Så därför vänder jag mig till er!

Ifall ni har någon som helst idè om hur jag ska lösa detta (helst utan att köpa riktiga spelet eller dra över från dom igen för det kan bli lite svårt) så får ni väldigt väldigt gärna skriva det till mig!

Tack.

Är ni bra på att lösa liknande problem?

5 personer har röstat

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..