Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dawn Of War

Postat av mankan den 2 Januari 2005, 23:50
4 kommentarer · 28 träffar
Tja, har nyss börjat spelat "demot" till detta i mina ögon (iaf efter att spelet lite på demot) fantastiska spel , spelet flyter ju på bättre en väntat på min rätt dåliga dator, det är faktist det enda spelet efter cs som flyter på riktigt bra , så jag funderar på att köpa hela spelet

Nu vill jag att ni förklarar lite mer om spelet på dom här punkterna :

1. Finns det någon DoW-liga?

2. Hur ser ett internet-lir ut? (vad ska man göra för att vinna, hur connectar man etc)

3. Måste man ladda ner någon patch efter man installerat spelet? (isf VART)

4. Jag fattar inte riktigt mig på "foodlimiten" dvs hur mycket "mat" man har jämnfört med soldater, jag ser att det finns en liten mätare längst upp i högra hörnet där det står tillexempel 10/10 men jag fattar inte hur man bygger mer "mat" eller vad jag ska kalla det. På wc3 bygger man ju farms m.m (beroende ras) men hur fungerar det i DoW?

Sen får ni lägga in era bästa taktiker (vad man ska bygga , när man ska bygga , vilken ras m.m)

Anledningen till att jag väljer ett cs-forum

Jag började med att söka efter Dawn of War i forumet och hittade andra trådar där det visade sig att väldigt många spelar det så inget snack om det tack =)

// Tack o Hej

glömde skriva , skippa onödiga kommentarer tack
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..