Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spel inte kul längre

Postat av dumlepulver den 25 Juli 2009, 02:12
11 kommentarer · 93 träffar
Hej Fragbite :>

Jo grejen är den att jag har nu under en period spelat flera olika spel, fast i olika ordningar

1. Warcraft 3 - körde allt möjligt, TD, dotA, orc gladiators, jurassic park, o massa andra random maps som var tidsfördrivande. Slutade med det dock, tröttnade.

2. Tog upp och började spela WoW igen. (levlade en level 67 till 74 och en 70 till 76) Men efter det så tröttnade jag på att göra samma saker om och om igen (konstant questa i ödemarken AKA Northrend). Fick lite boosts då och då, men spelet var redan "dött". Slutade med det med.

3. Hittade sedan ett nytt spel, sk. "Killing Floor" väldigt kul spel imo. Men som blev händelselöst efter ett tag, gjorde bara samma saker om och om igen, hände inget nytt (samma banor, vapen, fiender etc).

4. Och sist började jag nöta CS ganska mycket (har kört det till och från sedan 1.5, men jag har ju gjort många pauser till och från, medans jag höll på att spela wc3, wow, etc (började med de spelen mycket senare, cs 1.5 kom ju ut MYCKET tidigare än vad WoW gjorde, hehe). Men nu började jag spela det med ett par polare (klan) så spelandet blev lite mer ^^ ). Dock så har alla klanpolare åkt utomlands ett tag sen och är fortfarande utomlands, så jag har bara spelat public (vanliga och deathrun servrar).
Och jag börjar känna nu att spelet har tappat sin glöd, såsom alla andra spel. Det är...bara inte kul att spela längre, känns meningslöst.

Jag skulle personligen se mig som en "Gamer", brukar köra LAN då och då med polare, snackar en del om spel med kompisar, taggad på att dra till DH när det väl sker, följer lite sisådär vad som händer i "Cs världen" alltså matcher etc. Det skulle inte vara så kul då om jag tröttnar på alla spel jag spelar?

Iaf så tycker jag att det är ganska trist att mitt intresse för gaming tydligen börjar att "blekna" då jag inte tycker att några spel är intressanta längre :( Och det här är exakt till motsatsen vad jag vill, jag vill tycka att spelen ska vara roliga!

Hjälp mig FB! Vad ska jag göra? KAN man göra något åt det? SKA man göra någonting åt det, eller ska man låta minnet av datorspelen rinna ner i avloppsbrunnen som regnet ner i kloakerna?

Bjuder på konstiga meningar, om jag har glömt något ord här och där och felstavningar!
Tack för mig! :)

What to do? :<

22 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..