Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Aion Online!

Postat av Mazty.goesW1LD den 20 Juli 2009, 10:45
466 kommentarer · 308 träffar
Hai!

Har inte lyckats hitta någon stor tråd som fokuserar på Aion Online. Därför tänkte jag starta upp en, det behövs!

För er som inte vet vad Aion är, så är det ett spel liknande WoW, men i min mening med bättre grafik och i helhet bara BÄTTRE! Info finns på http://www.aiononline.se .

I den här tråden tänkte jag att vi tar upp vad som lockas bland de olika klasserna, vilken server folket tänkt lira på. Det skulle vara härligt om vi försökte få ihop så många svenskar som möjligt på EN server (liknande Outland).

Folk som är med i Betan, får gärna slänga upp lite fina Screens, eller dela med sig av erfarenheter i textform. ;D

25:e September är f.ö. releasedatumet i Europa (redan släppt i korea).

Jag själv funderar på en Templar, verkar vara den enda tank-karaktären, som ändå köttar på ;D

Edit::---

Hur kommer folket med i Betan?

Enkelt, ni förhandsbokar spelet på webhallen.com och får på det viset en beta-key till de helger som är kvar (just nu två helger).

Vad krävs av min dator?

Minimum Specifications:

Processor: Pentium 4 2.8GHz, AMD Athlon 2800 Pentium Dual Core, AMD Athlon 64 X2

RAM: 1GB RAM 2GB RAM

Video Card: GeForce 6600, Radeon X1550 GeForce 7600, Radeon X2600

Sound Card: DirectX 9.0c compatible

DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive

Hard Drive Space: 30GB of free space or more

Other: Internet connection, keyboard and mouse; Fee for online play

Recommended Specifications:

Processor: Pentium Dual Core, AMD Athlon 64 X2

RAM: 2GB RAM

Video Card: GeForce 7600, Radeon X2600

Sound Card: DirectX 9.0c compatible

DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive

Hard Drive Space: 30GB of free space or more

Other: Internet connection, keyboard and mouse; Fee for online play

Men enklare sagt; Klarar ni spela wow med flyt så flyter Aion på.

Jag kommer att uppdatera den här tråden efterhand, då ny och fin info finns som ni skulle vilja ta del av. Tipsa gärna, vet inte vad ni vill veta ;)

Tips är att läsa #209, bra info där och #215 meddelade att vi i EU kommer att börja med Patch 1.5 (i och med att det redan är släppt i Korea, så förbättrar de spelet för oss innan det kommit ut ;>).

Go ahead fb, sprid :D

//Mazty.goesW1LD

466 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 466 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..