Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
har inte lirat någondera men kollade gameplay för prototype, asså det verkar inte som om man har mycket annat att göra än gå runt och kasta saker och döda folk? :/
Ska du ha spelet till konsol eller dator? Om du har en ps3a så tycker jag att du kan lägga till och kika lite närmare på inFamous då jag tycker att det är mer likt assasin's creed än vad Prototype är. Främst för att du mer klättrar och utforskar i inFamous till skillnad från Prototype där du mest köttar
som många säger AC var samma sak hela tiden och jag tröttnade rätt fort och det blev att man bara gick o döda civila :)
Skall lätt testa prototype sen :D
Jag jobbar med spel och recensioner etc, Assassins Creed slår Prototype varje dag på året.. Prototype har ful grafik, är sjukt enformigt och seg styrmekanik och det kan ni fråga alla seriösa gamers..
Haha, drog hem prototype efter att jag såg tråden, efter 30 minuter så slutade jag spela. Fy fan vilket meningslöstspel.
Och ja, assassins creed är bättre än prototype även om det blir lite enformigt efter ett tag så är det så jävla roligt o gömma sig samt döda utan att bli upptäckt! :)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
AC suger dase imo, bara samma sak varje uppdrag. HAr iofs aldrig kört Prototype, men det verkar nice och lär ju vara mkt bättre än AC.
När man börjar spela det så är det väldigt roligt, man känner att man har ganska stor frihet osv.
Men när man spelat kanske 5 - 6 timmar ( Gametime) så är det exakt samma uppdrag, exakt samma slag, exakt samma kombinationer.
Prototype var väldigt tråkigt efter ett tag, speciellt uppdragen & grafiken!
Assasin Creed var mycket roligare faktiskt, satsa på det!
Längtar till AC2 <3
Skall lätt testa prototype sen :D
Assassins Creed 1 > Prototype
Och ja jag har Asassins creed och Prototype
men jag skulle satsat på assasin creed.
Har spelat och varvat båda btw
Och ja, assassins creed är bättre än prototype även om det blir lite enformigt efter ett tag så är det så jävla roligt o gömma sig samt döda utan att bli upptäckt! :)