Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Crysis (R) In Game-problem.Rensa datorn?

Postat av laggz0r den 25 Maj 2009, 19:54
6 kommentarer · 147 träffar
Har installerat Crysis på datorn igår. Verkar sjukt skoj! Min dator klarade av spelet till viss del, till en början. Men när det blir för mycket "action" i spelet så börjar det lagga, ibland stannar allting upp och ljudet hackar och upprepas flertal gången. Sen fungerar det igen, och ibland blir bara allting segt och hackigt, dock fortfarande spelbart. Alltså inte helt fastfryst. Läste i manualen att man kunde testa att dra ner på "Sound" och "Graphic" inställningarna via "Options" när man är inne i spelet. Det var också rekommenderat att dra ner ett snäpp på upplösningen i spelet. Originalupplösningen var fullscreen. Jag har wide screen skärm med 1600 på bredden. Höjd vet jag inte säkert. Men jag drog iaf ner till 1024 x 868 (?) Och dessa ändringar hjälpte betydlig. Men som jag beskrev ovan, själva problem, dem problemen är fortfarande kvar efter ändringarna av inställningarna. Så där har ni lite koll på läget. Sen en annan grej är att min dator är FULL av musik, filmer, progam och bilder som bara ligger och skräpar. Tillgängligt minne på hårddisken är omkring 6gB.

Så min fråga är, om jag rensar ordentligt, hela min dator. Rengör riktigt ordentligt, skulle spelet fungera bättre då? Vad kan jag göra för andra saker för att förbättra min spelprestanda så att den blir nästintill maximal så jag iaf kan spela problemfritt? Ge mig tips och råd, kära FB :)

Tack på förhand ! peace
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..