1
Battlefield heroes
Postat av notreve den 4 Maj 2009, 16:48
34 kommentarer · 192 träffar
God middag.
Undrar om ni har uppmärksammat det nya kommande www.battlefieldheroes.com
Closed beta är i full gång och det är väldigt enkelt att få tag på en beta nyckel. Detta spel är bland dom roligaste jag spelat, ett oseriöst spel som gör det sjukt seriöst som medför världens spelkänsla. Bara att kunna styla till sin egna gubbe med roliga items och slippa se ut som alla andra, det finns även tre olika klasser att välja.
Finns en klass till varje typ av spelare. Och det bästa med spelet är att man levlar och uppgraderar abilities, Villket gör en unik för sig själv. Tycker att designen och spel idén är brilliant.
Själv spelar jag soldier, vad spelar ni och varför?
Hur tycker ni spelet är/verkar, vad tycker ni om spel designen? Diskutera fritt
(stavfel bjuder jag på)
Undrar om ni har uppmärksammat det nya kommande www.battlefieldheroes.com
Closed beta är i full gång och det är väldigt enkelt att få tag på en beta nyckel. Detta spel är bland dom roligaste jag spelat, ett oseriöst spel som gör det sjukt seriöst som medför världens spelkänsla. Bara att kunna styla till sin egna gubbe med roliga items och slippa se ut som alla andra, det finns även tre olika klasser att välja.
Finns en klass till varje typ av spelare. Och det bästa med spelet är att man levlar och uppgraderar abilities, Villket gör en unik för sig själv. Tycker att designen och spel idén är brilliant.
Själv spelar jag soldier, vad spelar ni och varför?
Hur tycker ni spelet är/verkar, vad tycker ni om spel designen? Diskutera fritt
(stavfel bjuder jag på)
Spelar ni betan?
40 personer har röstat