Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

PC till Xbox 360 HD Överföring

Postat av Kofot Leif den 18 Januari 2009, 17:32
9 kommentarer · 44 träffar
Hejsan hejsan..

Det ligger till så att jag försöker att föra över lite filmer till min Xbox hårddisk men vetifan hur jag ska göra.

Har läst att man INTE kan föra över via nätverket, bara kolla på det MEN, eftersom att datorn där jag har allt (en laptop) använder trådlöst nätverk så blir det tydligen så hög belastning på det så att jag kopplas ifrån nätverket med jämna mellan rum = filmen stängs av, sjukt irriterande.

Har även försökt att lägga över från USB, då kan jag kolla direkt från USBn utan problem, men USB-minnet ligger på 4gb vilket är för litet imo, när man vill lägga över serier på 10-20gb

Har hört att vissa säger att man kan lägga över MUSIK genom att bränna ut det på en skiva, men INTE på en "Data-skiva", så det måste alltså vara en Audio-CD gissar jag på? hmm..

Eftersom att jag inte kommer på några fler alternativ på hur man ens skulle kunna föra över grejerna till HDn, kan någon berätta hur man ska göra? Väldigt tacksam för svar.

/Ko-ko-kombofot-Breaker
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..