Jag letar efter någe spel som liknar Age of empires. Vore tacksam om någon kunde skriva någe spel som liknar det. Skriv gärna vad det är som är bra med spelet osv också.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
4850 Klassas nu mera som ett "budget kort". Dock är den väldigt värd sitt pris.
4870 är betydligt bättre, som #4 sa. Sök runt lite och titta, så fattar du själv.
Jag har själv asus 4870, sjukt underbar :)
#8 Men det dåliga med 4870x2 är att det kostar som billigast ungefär 5500kr :/ medans man får 4870 för typ 2500.
Hade 4870x2 kostat runt 3500-4000 hade det varit mycket mer prisvärt.
#11 Tveksamt till att GTX280 får plats och 4870x2 får verkligen inte plats, skulle du få in kortet så kommer kylningen vara så dålig att det är bättre å satsa på ett annat chassi.
#0 Det är vilket som, man får var man betalar för helt enkelt.
4850 är självklart sämre än 4870 och då är det mer än bara mhz som är skillnaden.
#9 Dåliga? HD4870x2 presterar ju som 2st 4870 mer eller mindre och det tar bara en plats så den dagen ett kort sjunker i pris så sjunker det andra, så priset är propertioneligt till prestandan men dyrt är det.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
4870 är betydligt bättre, som #4 sa. Sök runt lite och titta, så fattar du själv.
Jag har själv asus 4870, sjukt underbar :)
Vill du däremot satsa på det bästa så köp ett 4870. Inte ens nära så prisvärt som 4850 dock.
OFFT: Ska du köpa ett 4870 är det lika bra att sparar lit etill och köpa ett 4870x2 på en gång :) DÅ har du grafik som räcker länge!
Hade 4870x2 kostat runt 3500-4000 hade det varit mycket mer prisvärt.
Ska jag köpa gtx280 eller hd4870x2 och får dem plats i antec sonata lifestyle III
#0 Det är vilket som, man får var man betalar för helt enkelt.
4850 är självklart sämre än 4870 och då är det mer än bara mhz som är skillnaden.
#9 Dåliga? HD4870x2 presterar ju som 2st 4870 mer eller mindre och det tar bara en plats så den dagen ett kort sjunker i pris så sjunker det andra, så priset är propertioneligt till prestandan men dyrt är det.