Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Warhammer/grafikkorts problem hjälp!

Postat av Lill-Friitzzl den 10 Januari 2009, 20:07
15 kommentarer · 38 träffar
Hejsan kära och lärda fragbitare!

Skullle vara tacksam för lite snabb hjälp.

Det är såhär att jag köpte Warhammer online idag och har installerat och reggat på sidan och allt som man ska göra. Dock så när jag ska starta spelet så kommer critical error upp som säger "System memory is to low -- Warhammer will now terminate".

Har nyss formaterat om datorn så trodde det berodde på att drivrutinerna för grafik kortet inte var installerade. Så satt och uppdaterade windows och drog ner .NET Frame.. etc tillsist så fick jag igån installationen till drivrutinerna. Men nu har login screen och "launchern" (stavning) blivit helt fuckade och lämnar några "rutor öppna" alltså man ser igenom dessa rutor till skrivbordet. Det är bland annat på Ok,exit och play knappen på launchern som dessa rutor finns men också på en del andra ställen. Dessa "öppna rutor" gör så att det blir svårare att klicka på t.ex "ok" knappen.

Och samma problem kvarstår när jag trycker på play knappen så kommer critical error upp igen. Även fast jag nu har installerat drivrutinerna. Någon som vet hur man ska gå tillväga för att lösa det här problemet?

Har kollat runt på deras Help FAQ på hemsidan men hittar inte nått speciellt omo just det programmet jag har. Så vänder mig nu till er. Tack på förhand

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..