Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

XBOX live, CoD5 lirare?

Postat av fisk2 den 10 Januari 2009, 17:55
8 kommentarer · 170 träffar
Tjenare fragisar, har nu ett litet problem med xbox live (på 360 ofc).

Då jag inte är över 18 så var jag tvungen att skriva in en mail på en person som är 18+, tog min bror's mail (han va där då och bor inte hemma för övrigt) för att mina päron inte var hemma.

Så nu har jag ett liitet problem, varje gång jag ska acceptera/lägga till en friend invite så måste han vara där och skriva in sitt MSN lösenord (han är hos oss ca 1 gång i månaden) så det blir ganska jobbigt.

Så nu undrar jag ifall det finns någon inställning som typ gör så att han inte måste vara där och skriva in sitt lösenord varje gång?

Typ ifall jag loggar in med hans lösenord 1 gång och "av aktiverar" att han måste bekräfta det.

Hoppas ni förstår vad jag menar, om inte skriv en kommentar att ni inte gör det :D

Och en annan sak, håller nu på kämpa lite med "challenges" så slog mig idén att t.e.x ta en kompis, skapa ett private game över xbox live och döda/bli dödad på det sättet som man ska göra för att klara utmaningen, Är detta möjligt? Och isf om någon vill göra det så kan ni ju bara skicka PM så säger jag mitt Live tag och så kan ni lägga till ifall ni vill :D

Stavfel och dyl bjuder jag på.. eller gör jag?

Peace!

Btw, om jag fixar det så kommer jag sitta uppe och lira hela natten, pga sömnproblem^^,
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..