Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Nintendo 64 tycker jag är en av de bättre spelkonsolerna som släppts, så helt klart bra! Skriver ner en del spel som jag tycker är tidlösa klassiker, har säkert glömt någonting eftersom det fanns så grymt många bra spel till maskinen ;)
Super Mario 64
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
The Legend of Zelda: Majora's Mask
Goldeneye
Banjo-Kazooie
Banjo-Tooie
Donkey Kong 64
Diddy Kong Racing (äger enligt mig Mario Kart med hästlängder)
Super Smash Brothers
Jet Force Gemini
Conker's Bad Fur Day
N64 är den bästa konsolen genom alla våra tider, helt klart! Med spel som GoldenEye och Ocarina of Time är den helt klart oslagbar. Ocarina of Time är för övrigt det bästa spelet som någonsin släppts.
SNES är förövrigt den bästa konsolen, N64an hade typ vad? 5 riktigt bra spel? SNESen badade i otroligt bra spel.
#4, NES e överskattat, visst att Mario3 och Megaman2 är odödliga klassiker men dom flesta liren är faktiskt väldigt enformiga och långtråkiga om man spelar dom idag :/
Håller med dig. NES var riktigt bra, men hur många spel fanns det egentligen som var bra?
Mario 1,2,3, Zelda & Megaman spelen är de som jag kommer ihåg sen fanns det inga fler. Har inte spelat SNES speciellt mycket men måste säga att det är dagens spel som är bra, inte bara grafikmässigt men det kommer alltid nya idéer och sånt.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Alla ZELDA
Super smash bros
Super mario vanliga och kart
Bond
finns ju hur mkt som helst har typ 200 N64 spel i datorn som jag nötar xD
Donkey Kong
Super Mario 64
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
The Legend of Zelda: Majora's Mask
Goldeneye
Banjo-Kazooie
Banjo-Tooie
Donkey Kong 64
Diddy Kong Racing (äger enligt mig Mario Kart med hästlängder)
Super Smash Brothers
Jet Force Gemini
Conker's Bad Fur Day
Lylat Wars
Wave Race 64 (väldigt underskattat)
Har man lite att göra under min halsfluss-peroid :(
#4, NES e överskattat, visst att Mario3 och Megaman2 är odödliga klassiker men dom flesta liren är faktiskt väldigt enformiga och långtråkiga om man spelar dom idag :/
Håller med dig. NES var riktigt bra, men hur många spel fanns det egentligen som var bra?
Mario 1,2,3, Zelda & Megaman spelen är de som jag kommer ihåg sen fanns det inga fler. Har inte spelat SNES speciellt mycket men måste säga att det är dagens spel som är bra, inte bara grafikmässigt men det kommer alltid nya idéer och sånt.
Mario Tennis
Perfect Dark
Förutom de som nämnts för NES så finns ju:
Metroid!
Metal Gear
Castlevania
Kirby's Adventure
Teenage Mutant Ninja Turtles
TETRIS
BUBBLE BOBBLE!
Kid Icarus
Pirates!