1
GTA 4 save - windows live
Postat av vandalizm den 8 December 2008, 16:31
7 kommentarer · 35 träffar
Hej, jag laddade ner Gta 4 igår och jag lira och hade trevligt, och det blev auto save under tiden jag spelade, nu när jag kom hem idag och kommer in i spelet klickar på starta så börjas spelet om på nytt, alltså skiten vägrar att sava.
sen så kom jag på att man kör med windows live som te.x gears of wars och andra spel, och kolla igenom lite där och såg alla auto saves som finns på spelet och jag hade kommit till save 5 av 50 eller något men alla 50 var "Locked" till och med första saven.
såg att en annan kille hade samma problem som skrev här på fragbite och han hade till och med köpt skiten, men han fick inga seriösa svar.
- hur *** loadar man en save?
tack för svar
sen så kom jag på att man kör med windows live som te.x gears of wars och andra spel, och kolla igenom lite där och såg alla auto saves som finns på spelet och jag hade kommit till save 5 av 50 eller något men alla 50 var "Locked" till och med första saven.
såg att en annan kille hade samma problem som skrev här på fragbite och han hade till och med köpt skiten, men han fick inga seriösa svar.
- hur *** loadar man en save?
tack för svar