Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Xbox 360 köp! [FRÅGOR]

Postat av Koettbulle den 5 December 2008, 14:23
17 kommentarer · 105 träffar
Tjenare.

Hade tänkt att önska mig ett Xbox 360 eller pengar till ett.

Eftersom jag inte vart speciellt aktiv inom konsolvärlden sen jag fick en dator har jag ett par frågor.

Vad jag vet så finns det en Arcade Version, en Pro version och en Elite version. Vad jag vet så är alla exakt likadana förutom att de har olika stora HDD's där arcade versionen har minst och Elite versionen har störst, men är även också svart. Vad jag riktar mig in på är "Pro" versionen eftersom jag inte behöver mer än 60GB och bryr mig inte om färgen.

Nu till lite frågor:

1. Är Xbox värt att köpa? Håller det länge etc?

2. För att spela online, vad behöver man förutom en kabel som går från routern (?) till Xboxet och ett medlemskap på Xbox LIVE?

3. Behöver man en bra TV för att kunna ha roligt? Har en gammal 'tjock TV' från början av 2000 och har inte nån slags HD eller liknande.

4. Vad är det för mer skillnader på de olika versionerna av konsollen förutom de jag nämnde?

5. Är det mycket krångel med Xbox LIVE osv?

6. Tips på spel? De jag hade tänkt att börja med är då Fable 2, GTA IV och HALO 3.

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..