Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Diablo massban dagen innan WOTLK

Postat av nbeebo den 12 November 2008, 17:40
121 kommentarer · 222 träffar
ja som sagt dagen innan wotlk släpps så har blizzard permbannat minst 100k account på diablo, och ännu mer på starcraft

dom flesta som blev bannade hade ett program som gör att man kan flytta över saker från en char till en annan

orsaker till ban kunde vara:

-d2loader, topic

-skiptobnet officiellt kommando som gjorde så att man kom direkt till loginskärmen

-ett program som gjorde att inte spelet laggade sönder vid ett exakt ställe i spelet

-ett program som gjorde att man inte behövde vänta 30 sekunder varje gång spelet hakade upp sig på en laddningskärm

(osäker) -om accet hade haft fusk på dom senaste 5 åren

vissa hade saker på sina accs värda enligt http://www.d2jsp.org 's valuta flera tiotusentals fg, som kan köpas på deras sida för ca 20 kr för 100 fg, jag som hade runt 50.000fg förlorade 10.000kr på detta och jag har mött folk som haft mer, även dom förlorat pengar..

själv använde jag bara programmet i topic.

ja jag vet att detta är regelrätt men med tanke på omständigheterna så tycker jag detta är en värdig diskussion...

diskutera!

121 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar