Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Fragbite Masters will be back
1

Fable 2 Fails

Postat av Robbanyo den 1 November 2008, 00:39
21 kommentarer · 30 träffar
Någon annan än jag som gick på att köpa skiten ?

i alla fall, varför fable 2 failar. Skitspelet har bugs som hindrar dig från att komma vidare, och det går inte att få bort bugen när du väl har fått den.

buggen jag har fått är Green ring of death.

kortfattat om green ring. Jag gjorde ett quest och skulle avsluta det genom att stå i en ring och prata med 2 pers. och man fick alternativet att skippa konversationen genom att hålla inne A knappen. men jag ville snabbt därifrån och med "push A to skip" rutan upp i mitten och sprang till något annat ställe. personerna försvann men rutan med "push a to skipp" var kvar och om jag hållde inne A knappen så fylldes mätaren upp men försvann inte.

så tack vare buggen så kan ja inte komma vidare för att varje gång jag ska plocka upp en sak, prata med en person, öppna en dörr så fylls bara mätaren upp och föremålet, dörren blir orörd. och just nu i spelet för att komma vidare ska ja öppna en dörr, vilket inte går.

diskussion. vad tycker du om spelet, har du fått den här eller någon liknande bugg

ska gå till ett hörne och gråta lite mer, cya

fail or pwn

38 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar