Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HL2 Preload förstör...

Postat av TeveT den 16 November 2004, 23:45
15 kommentarer · 27 träffar
Ok så nu är det släppt, och samma j*vla problem kvarstår för mig.

Jag har vid tre olika tillfällen preloadat HL2 och alla gånger har det resulterat i frustrering. Det är nämligen så att när jag har preloadat så har steam vägrat låta mig komma någonstans, antingen så säger den att det inte har någon kontakt med steamservrarna när jag startar det, eller så säger den att mitt lösenord inte är korrekt (eller att det inte kommer åt servrarna för att verifiera det).
(Lösenordet är självklart inte felaktigt då vid ominstallation så stämmer det)

Det jag då får göra är helt enkelt att formatera om hela j*vla burken och börja om igen, den pallar att lira CS och CS:S, men om jag laddar ner HL2 så kan jag inte starta steam efter att ha stängt ner det. Men jag tänkte "jaha, det fixar dom väl tills det att det släpps", nu sitter vi här straxt över en månad senare från min första preload o samma skit har jag kvar..

Nu kommer det säkert flera frågor angående brandväggar o gud vet vad,, första gången så körde jag inte ett skit av brandväggar etc etc (jag är inte paranoid :p), nu så sitter jag bakom router med hårdvarubrandvägg o inget av dessa saker bör påverka HL2-preload (eller steamuppstart) då det inte påverkar andra steamapplikationer.

jag sitter på modem för tillfället (fick dra hem-hem imorse för att få skiten preloadat den här gången) så har lite begränsade möjligheter att göra om min preload.. hoppas att någon kan hjälpa mig innan jag tar o stämmer fan o hans moster :)
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..