Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Promod - börjar bli bra!?

Postat av Lindeberg den 7 Oktober 2008, 18:26
21 kommentarer · 76 träffar
Hade skyhöga förväntningar på Promod när det kom för några månader sedan, och blev som säkerligen många andra extremt besviken på resultatet. Jag gav det en ny chans vid beta 1.01, 1.02 men sket i det därefter.

Jag tankade ner promod idag, beta 1.03. Spelar annars bara 1.6 men vart grymt uttråkad och tanken slog mig.

Inne i spelet förvånades jag själv över att jag upptäckte att Promod faktiskt kändes riktigt, jävla bra. Självklart finns relativt många buggar kvar fortfarande, men dessa är kraftigt decimerade jämfört med innan och ingenting man tänker jättemycket på. Tänkte dra iväg ett mail till Promod Crew om mina åsikter och förslag på någon enstaka förbättring, men väntar med detta tills den nya betan, 1.04, snart släppts.

Det jag vill komma till är helt enkelt att jag råder folk att inte döma ut det fullständigt, för jag märkte själv tydligt idag att spelet har potential som FAN med lite jobb till på det hela. Sorgligt nog är det knappt något folk som lirar på några servrar online, vilket försvårar möjligheten att själv göra det.

Ge Promod en ärlig chans och testa det, jag sitter åtminstone själv här och är jävligt upprymd efter eftermiddagens spelande.

Ni som testat Promod nyligen - vad tycker/tyckte ni?

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..