Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Speedruns för normala gamers intressant?

Postat av n3uro den 23 September 2008, 17:00
7 kommentarer · 148 träffar
Jag håller på med ett projekt som är en blandning mellan Angry Video Game Nerd och Speeddemosarchive.com... Detta ska vara gameruns för normala gamers till retrokonsoler som NES, SNES, Sega Genesis och så vidare. Detta är inga speedruns som titeln föreskriver, utan mer genomkörningar av spel jag inte lirat på jättelänge.

Konceptet är säkert redan prövat men kände ändå att jag tänkte göra någonting för att visa att inte alla gamingfilmer av spel måste vara jättesnabba för att vara intressanta. Jag har just nu enbart gjort en om de första åtta banorna till MegaMan II till NES och planerar att göra många fler.

Nu min fråga: Hur skulle ni tycka att det var med en sån här sida? Skulle ni tycka det var intressant, eller pissar ni på förslaget? Skulle vara kul med lite synpunkter från olika människor som faktiskt vet vad gameruns och speedruns är, och som har varit med under nintendoeran.

Kom igen, skriv era synpunkter och kom med kritik och förslag! Vore skitskoj faktiskt!

// Emil 'n3uro' Svensson

Gamerunsida? Är det intressant eller inet?

13 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..