Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spelkänslan i WAR

Postat av BrollaN- den 20 September 2008, 19:22
8 kommentarer · 141 träffar
Hej, Detta är General Hestbil som har en fråga!

Jag införskaffar snart en ny dator, men jag har faktiskt inga spel att spela sedan jag lade av med WoW för 4 månader sen.. Jag spelar DotA-pickup 1-2 gånger om dagen om jag har ork, men är ändå rätt trött på DotA.

Länge, länge följde jag evolutionen av Warhammer Online och var väldigt peppad tills några månader sen då jag började se Gameplay filmer. Jag tycker spelkänslan verkar oerhört seg, inte alls samma känsla som WoW, jaja blabla WoWnoerd, kanske.. Jag hoppas att ni skall kunna ge mig några riktiga argument, eller kanske länka någon film där man faktiskt SER att det inte är så stelt när man spelar det.

För er som faktiskt spelat WoW lika länge som jag gjorde (eu-closedbeta) eller längre, hur känns WAR?
Jag kan tänka mig att dem som verkligen superlängtat efter WAR njuter nu för att ni inte vill inse att erat efterlängtade spel inte blev riktigt så bra som ni hoppats.

Jag ser i dem flesta diskussioner att dem som fortfarande håller sig till wow säger: "WAR kommer floppa, som AoC" "Det finns inte raids eller arenas" - varav War-fantasterna svarar "Det fanns det inte i början av WoW heller!" Snälla jag vill inte höra något sådant skit. Bevisa bara att war FAKTISKT är bättre eller varför ni verkligen tror att det kommer bli bättre.. För precis alla filmer jag hittar på youtube ser väldigt stela ut.

Sen jag köpte Failgate: London så vill jag verkligen inte köpa ett spel igen som verkligen gör mig besviken!

/MVH En tysk hest med däck av hög rang!

Warhammer Online

27 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..