Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WAR: Realm? Destruction?

Postat av ;kRALLE den 20 September 2008, 00:35
12 kommentarer · 96 träffar
Tjabba. Jag har börjat på en Shadow Warrior på Karak-Azgal, men vill ha något att lira lite på som en alt eller vad man ska säga. Trotts att jag bara är rank 6. Jag kikar alltså efter en guild eller ett gäng sköna lirare som vill spela med mig. Server spelar inte mig någon roll. Jag spelar vad som hällst, tank om det är det ni vill. Jag ska förmodligen göra en Shaman eller en Squig, om ni inte har några andra "requests"? Jag vill lira Destruction, jag ser hällst att ni är svenska så vent går bra utan problem och nej, jag är ingen höjdare på engelska när det gäller uttal etc. men skriva på engelska är inga problem.

Och jo sötnosar, jag har vänner och det är dom jag lirar med på Karak-Azgal, dom började lira innan mig som Order och jag hoppade på och började levla lite för mig själv (tråkigt nog) även fast jag hade planerat att lira Destruction då jag förhandsbokade det. Så era spydiga kommentarer kan ni hålla för er själva. Jag söker bara några sjyssta dudes att lira WAR med, jag är 17 och fyller 18 snart om det spelar er någon roll.

stavsäktar urfel!

Och nu till diskutionsämnet!
Vad tycker ni som testat Warhammer Online: Age of Reckoning? Upp till era förväntningar? En besvikelse? Förklara gärna varför så vi får igång diskutionen så inte tråden åker ner :)

Peace!

Warhammer Online var..

34 personer har röstat

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..