1
Warhammer installation
Postat av Alternativ För Sverige 2018 den 18 September 2008, 21:52
6 kommentarer · 92 träffar
hejsan har precis försökt installera warhammer för andra gången , och cd 1 fungerar perfekt , men när det kommer upp att jag ska byta till Cd 2 händer absolut ingeting :/ , "det finns ingen skiva blabal" så klickar mig förbi på ngt vänster, så kommer det upp någon patch sak och installation completed kommer upp.
men när jag ska försöka logga in kommer det upp "Authentication failed. Please re-enter your login credentials" , har gjort att confirm saker via mail osv. har testat installera om 2 gånger samma problem hela tiden, skriver in rätt login namn och password :/ , någon som vet vad felet är? oh kan man typ ladda ner installationen från wars hemsida eller ngt? hoppas att ni förstår problemet hyffsat :O.
stavfel och annat bjuder jag på ( =
mvh L
men när jag ska försöka logga in kommer det upp "Authentication failed. Please re-enter your login credentials" , har gjort att confirm saker via mail osv. har testat installera om 2 gånger samma problem hela tiden, skriver in rätt login namn och password :/ , någon som vet vad felet är? oh kan man typ ladda ner installationen från wars hemsida eller ngt? hoppas att ni förstår problemet hyffsat :O.
stavfel och annat bjuder jag på ( =
mvh L