Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pudge Wars

Postat av Mezwak den 24 Juli 2008, 11:33
14 kommentarer · 43 träffar
Hej, jag har precis funnit banan Pudge Wars och jag testade den, det visade sig att den inte var så dålig som jag trodde den var.. Eftersom den är riktigt skoj så spelar jag den för det mesta atm, MEN, när jag hostar banor på battlenet så kommer det bara noobs, även de som påstår att de är bra, får jag dubbelt så mycket frags som..

Jag gjorde en "pro only" bana häromdan, om jag fick 40, så fick 2an 30, och 3an 28, och 4an 20..

Jag skulle vilja göra en clan med bra Pudge Wars spelare.. De behöver inte vara uber leet, men, de ska inte vara skit, bara ni är bättre än normal.. Säg till om nån vill vara med att skapa.

iaf, för att skapa discussion, vad tycker du om Pudge Wars?

(för er som inte förstår, är det en WC3 bana)

EDIT: jag har spelat banan ungefär 5 gånger men ändå är jag riktigt mycket bättre än väldigt många på battle.net.. Vi körde en gång "noobs only" för alla som spelar första gången, jag fick ändå dubbelt så mycket som 2an :/

Pudge Wars?

24 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..